Fyrste til å ta i bruk kjøkenet
Anne Birgit Sollid frå Morgedal var den fyrste småskalaprodusenten som nytta det nye produksjonskjøkenet i Storstoga på Dyrskuplassen.
Førre fredag kom to bakpartar av ein okse direkte frå slakteriet til Dyrskuplassen. Der stod Hermann Lissl klar for å gjere kjøtet gryteklart i samarbeid med Anne Birgit Sollid.
Det betyr kjempemasse. Eg hadde ikkje hatt sjanse til å kjøpe inn liknande utstyr, seier Sollid, før dei gyv laus på slaktet.
Artikkelen held fram under annonsen.
Ho er lokalmatprodusent og driv med ammekyr på Skare gard i Morgedal. Der har ho restaurert ein låve som fungerer som lokale for konferansar og selskap. Sollid ynskjer å utnytte det som er heime på garden, og vil bruke oksekjøtet både til selskapa og til sal til private.
Heilt utan marknadsføring har ho alt booka seks selskap og konferansar.
Dette er eit tilbod for dei som ynskjer ei personleg atmosfære, forklarar Sollid.
Mange flinke
Produksjonskjøkenet er ein del av mat- og kompetansesenteret i Dyrskun arrangement. Her kan dei ta seg av alt frå flåing til å gjere kjøtet gryteklart. Når det blir produsert varer for aktørane i marknaden, vil dei også få med oppskrifta med heim, lovar Dag Sveinung Moen, koordinator ved mat- og kompetansesenteret.
Mat- og kompetansesenteret er med på å lyfte fram gode idear med eit apparat kopla opp mot spisskompetanse. Det er mange rundt om som er flinke, men det kan vera greitt å ha nokon å kontakte. Det er mykje godkjenning som må til. Her har me heile pakka, og kan produsere i store kvanta, seier Moen.
Det nye viltmottaket er dessutan no også godkjent for å ta imot hjort. Det har kapasitet til seks-sju dyr.
Mange kurs i vente
Det blir mange kurs på Dyrskuplassen den komande tida. I midten av juni blir det kurs i geriljamarknadsføring.
Dette er for dei som driv i det små, men ikkje berre småskalaprodusentar, det kan vera til dømes strikking. Det er vanskeleg å marknadsføre i konkurranse med dei store aktørane. Kurset omhandlar korleis ein skal marknadsføre med låge budsjett med størst mogleg effekt, forklarar Dag Sveinung Moen.
Artikkelen held fram under annonsen.
Mange har svært gode produkt, men det hjelper ikkje om ein ikkje får ut bodskapen. Det handlar om å stikke seg fram, kreativitet og systematisk, held han fram.
I august og september blir det ei kursrekkje med tema smak. Her skal deltakarane lære å opne sansane gjennom fyrst eit matkurs, så er det kaffi og vin som er i fokus, før det blir avslutta med whiskey-kurs.
Dette blir kurs der deltakarane aktivt er med, og det er for alle, same kva nivå ein er på, seier Moen.