Nytt prosjekt: Rune Alexandersen i Tekstgården AS har nå etablert konseptet Slusa.no, og vil rette seg meir mot lokale aktørar.

Nå vil Rune i Tekstgården jobbe meir med lokale kundar

I fleire år har Rune Sunnset Alexandersen og Elene Martinsen i Tekstgården AS jobba med store nasjonale aktørar. Med det nye konseptet Slusa.no vil Alexandersen nå vende seg meir mot lokale aktørar.

Publisert Sist oppdatert

Alexandersen og Martinsen etablerte verksemda Tekstgården AS saman, og har sidan 2015 tilbydd redaksjonelle tenester til store, nasjonale aktørar som til dømes forlaga Gyldendal, Aschehoug og Cappelen Damm, ulike akademiske institusjonar som OsloMet, NTNU og Universitetet i Tromsø, men også private verksemder og privatpersonar.

Nå har duoen bestemt seg for å også fokusere på den lokale og regionale marknaden, og vil etablere eit byrå innan digital marknadsføring innanfor innhald, design og teknologi. Prosjektet har førebels fått namnet Slusa.no. I torsdagens formannskapsmøte vedtok politikarane å gje prosjektet eit tilskot på 20 000 kroner. Løyvinga blir henta frå næringsfondet.

– Me er veldig takksame for støtta frå næringsfondet. Tilskotet betyr at me har meir ressursar til å bygge opp ein ny teneste og merkevare, og dreie eigen arbeidskraft meir over til å fortelje historier og hjelpe verksemder til å bli meir synleg digitalt, fortel Alexandersen til VTB.

Vel korleis du vil lesa oss!

5 veker - 5 kr

Deretter 189 per månad

Inga binding

KJØP

Sjå fleire tilbod her


Sjå meir

Powered by Labrador CMS