Brunost-turisme har blitt populært. Illustrasjonsfoto: Cornelius Poppe / NTB / NPK
Tine vil satse vidare på profilering av lokalmat - kan vurdere chèvre frå Haukeli
Etter suksessen med lokal profilering av G35-brunost for turistar i Gudbrandsdalen, vil Tine no vurdere liknande prosjekt i andre regionar.
– Vi ser at forbrukarane er meir og meir opptekne av lokal og kortreist mat. Vi ser òg at historia bak produktet er viktig, seier kommunikasjonsrådgjevar i Tine, Olav Håland, til Nationen.
Denne sommaren har Tine eit prosjekt der turistar får høyre om og smake den lokalproduserte brunosten G35. Ungdommar frå området Lom og Skjåk har som sommarjobb å vere «brunost-ambassadørar».
Ifølgje Håland kan det framover bli liknande prosjekt i andre regionar der meierisamvirket profilerer lokale matspesialitetar, som til dømes Selbu Blå, brie frå Dovre og chèvre frå Haukeli. Dei opplever at forbrukarane set pris på dette.
5 veker - 5 kr
Deretter 189 per månad
Inga binding
KJØP